8-б укр.літ.

Українська література на літо 9 клас нова програма Іван Котляревський «Енеїда», «Наталка Полтавка» Григорій Квітка-Основ’яненко «Маруся» Микола Гоголь «Тарас Бульба» Тарас Шевченко «До Основ’яненка», «Кавказ», «Сон» («У всякого своя доля»),  «І мертвим, і живим, і ненарожденним», «Катерина», «Наймичка», «Ісаія. Глава 35» Пантелеймон Куліш «Чорна рада» Марко Вовчок «Інститутка»
Джерело: https://dovidka.biz.ua/literatura-na-lito-9-klas/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua





18.05-29.05 Шановні восьмикласники! Завершується навчальний рік.Отже ,треба підводити підсумки.Останнє завдання з літератури буде творчим .Уявіть себе рекламними агентами книжкового видавництва,створіть буктрейлер улюбленого твору з програми української літератури 8 класу або колаж.Ось приклад буктрейлера: https://www.youtube.com/watch?v=vmG_qN2c-pg і колажу


Творчих успіхів!

Виконайте роботу до 21 травня.













07.05-15.05 Нова тема :"Валентин Чемерис. „Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”. Гумористична повість про життя й пригоди школярів із села Великі Чаплі. Сюжет".
Запишіть тему уроку,подивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=4tBXIRiB168.Читайте або слухайте твір https://www.youtube.com/watch?v=QzaRdLHvIic,
https://www.youtube.com/watch?v=ZDRzausrViI...продовження знайдете)).





28.04-05.05
 Виконайте контрольний   тест


Юрій Винничук "Місце для дракона" (тестові завдання)
1.     Де відбуваються події, описані в повісті-казці?
А)Люботинське князівство.
Б)Переяслівське князівство.
В)Чернігівське князівство.
Г)Київське князівство.
2.     Як звати головного героя твору?
А)Антось.
Б)Гицько.
В)Лаврін.
Г)Юрій.
3.     З ким із персонажів твору ми знайомимось найперше?
А)Пустельником.
Б)Паном Лавріном.
ВКнязем Люботинським.
Г)Драконом Грицьком.
4.     Які сни бачив князь Люботинський лише в полудень?
А)Лицарські турніри.
Б)Згадував своє перше кохання.
В)Переможні походи,руїни здобутих фортець.
Г)Час, що провів із найкращими друзями.
5.     З якою проблемою зіткнувся князь?
А)На князівство напали вороги.
Б)Потрібно дочку видати заміж.
В)Зрада найкращих друзів.
Г)Стихійне лихо.
6.     На березі якої річки бачили дракона?
А)Ворскли.
Б)Дніпра.
В)Інгулу.
Г)Бистриці.
7.     Чому пустельник дивувався з дракона?
А)Дракон занадто захоплювався полюванням.
Б)Бо дракон володів східними єдиноборствами.
В)Дракон Грицько дуже любив смажену рибу.
Г)Бо той харчувався рослинами,мав добре серце.
8.     Про яку послугу попросив дракон Пустельника?
А)Добудувати  палац.
Б)Допомогти викрасти князівну.
В)Влаштувати турнір.
Г)Навчити його грамоти.
9.     Який талант мав Грицько?
А)Гарно малював.
Б)Писав вірші.
В)Чудово стріляв із лука.
 Г)Неперевершений кулінар.
10.                       Хто такий пан Лаврін?
А)Лицар,якого цікавили тільки подвиги.
Б)Власник шинку “Під веселим раком”.
 В)Людина, що мріяла про князівський престол.
Г)Воєвода князя.
11.                       Як лицарі вирішили виманити дракона?
А)Вони розвели багаття перед печерою.
Б)Принесли йому смачну печеню.
В)Залили печеру водою.
Б)Відмовились будь-що робити.
12.                       Чи мав дракон товаришів?
А)Ні.
Б)Так.


21.04-27.04 Запишіть у зошити тему нового уроку:

Юрій Винничук. „Місце для дракона”. Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть „драконячі закони”.
Переглядаючи відеоурок  ,робіть записи https://www.youtube.com/watch?v=mlR6XEr3nXw

Прочитайте повість-казку Ю. Винничука "Місце для дракона"
Можна слухати аудіокнигу https://knigavuhe.org/book/msce-dlja-drakona-ukrainskijj-jazyk/.

На перевірку здайте конспект та  ілюстрації до твору,дібравши до них уривки із повісті-казки.
 






13.04-17.04

Поділіть текст оповідання Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало" на частини, дайте їм заголовки.Визначте тему й головну думку твору. Все запишіть у робочий зошит. Очікую фото роботи протягом тижня.

06.04- 10.04 
Добрий день,восьмикласники!Прочитайте або прослухайте неперевершене оповідання Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало".https://www.youtube.com/watch?v=mYrTYuDMr6g
 Передивіться,будь ласка,відеоурок! 
https://www.youtube.com/watch?v=7abpyLOyNwY та ще одне пізнавальне відео
https://www.youtube.com/watch?v=VGLk6imaX





30.03-07.04  Виконайте завдання(цифра-буква),надішліть на поштову скриньку    nataliyazarogevskaya@gmail.com


Літературний диктант                     8 кл.
за повістю Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути»

І варіант

1. Назвіть героя, якого немає у творі Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»:
   а) Лілі Теслюк;
   б) Стефко Вус;
   в) Ніна Воврик;
   г) Юлько Ващук.
2. Що відповів Андрій Степанович на бажання Славка стати фехтувальником:
   а) «Група повністю укомплектована»;
   б) «Група повністю укомплектована… Однак приходь»;
   в) «Група буде укомплектовуватись з наступного року»;
   г) «Секція з фехтування працювати не буде».     
3. Кому з героїв твору належать такі слова: «Стверджую, що ваш син склав іспит на справжнього мужчину»:
   а) тренеру Андрієві Степановичу;
   б) учительці Варварі Трохимівні;
   в) директору Антонові Дмитровичу;
   г) лікареві, який лікував Славка Беркуту.
4. «Добре високим і сильним – їх не штовхають навіть у тих випадках, коли вони надумають ходити серединою тротуару. А якщо ти у вісім років скидаєшся на дошкільнятко, до того ж у тебе ноги болять у суглобах при кожному кроці, то, мабуть, краще ходити попід стінами: безпечніше». Назвати розділ, у якому можна прочитати ці слова Славка Беркути:
   а) «Блакитні печери»;
   б) «Юлько вдома»;
   в) «Чотири портрети»;
   г) «Скажи, хто твій учень».
5. Про кого з героїв повісті йде мова: «… не затинається зовсім, коли відповідає урок, мовби йому це заввиграшки. Говорити він уміє гарно, це правда, та й взагалі нема нічого такого, що він робить погано…»:
   а) Стефко Вус;
   б) Юлько Ващук;
   в) Лілі Теслюк;
   г) Славко Беркута.
6. Який із парків Львова згадано у творі:
   а) Стрийський;                                                                         
   б) імені І. Франка;
   в) Шевченківський гай;
   г) Студентський.
7. Доповніть речення: «У Юлька тато…»:
   а) архітектор;
   б) інженер;
   в) будівельник;
   г) безробітний.
8. У повісті «Шпага Славка Беркути» піднято всі проблеми, крім:
   а) відповідальність людини за свій народ;
   б) дружба в житті людини;
   в) призначення людини на землі;
   г) формування характеру підлітків.
9. Яку мету поставив перед собою Беркута:
   а) поїхати на чемпіонат до Харкова;
   б) увійти до збірної республіки і не порушувати клятву;
   в) виграти бій у Юлька;
   г) відвідати театр.
10. Що трапилося на тренуванні у Славка Беркути:
   а) Славко поранив Юлька шпагою;
   б) Славко пошкодив собі руку;
   в) Славко знепритомнів;
   г) Лілі посварилася з Юльком.
11. Що сказала на суді немолода, втомлена жінка:
   а) «Беркуті вірити не можна»;
   б) «Таким, як Беркута, не місце у спортивній школі»;
   в) «Славко Беркута має понести справедливе покарання»;
   г) «Ми даремно образили цього хлопця, Славка Беркуту».
12. Як Юлько помстився Славкові:
   а) припинив з ним дружбу; 
   б) перестрів на вулиці і побив;
   в) назвався Славком Беркутою у дитячій кімнаті міліції;
   г) обмовив Славка на суді.





 17.03-23.03
Виконайте завдання.
Прочитати твори: О.Довженко "Ніч перед боєм"; Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Підготуватися до тестування.
 Випишіть в робочий зошит з літератури цитати-характеристики до образу Славка Беркути.
Фото своєї роботи пришліть за адресою: nataliyazarogevskaya@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий