6-б укр.мова

18.05-29.05  Працюємо з матеріалом відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=A6fKbejUoEA

Виконайте контрольний тест на с.214-215 до 21 травня.



07.05- 15.05 Попрацюйте з матеріалом уроку

   https://www.youtube.com/watch?v=wMjyTJYVjtA,записуючи вправи  в зошити. Повторіть відомості про займенник,прочитавши  параграфи № 59-60. Напишіть твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі  "Що важливіше-наполегливість чи скромність?" з використанням займенників будь-яких розрядів.


СТРУКТУРА ТВОРУ-РОЗДУМУ

1.Теза
2. Аргументи.
3. Приклад з літератури чи інших видів мистецтва.
4. Приклад з історії, суспільно-політичного чи власного життя.
5. Висновок.

Спеціальні слова й вирази у творі-роздумі 
ТезаЯ думаю, …
Я вважаю, …
Мені здається, що …
На мою думку, …
На моє переконання, …
Моя точка зору на цю проблему така: …

Аргументи Я так вважаю, тому що …
Чому я так думаю? Тому що …
Аргументом на користь моєї думки мо­же бути те, що …
До того ж …
Довести своє твердження я можу такими аргументами:
по-перше, …, а по-друге, …
На користь моєї думки можу навести такі аргументи: …
Моє переконання ґрунтується на тому, що, по-перше, …,
а по-друге, …
Хоч моя думка, можливо, видається див­ною, спробую переконати вас такими аргумен­тами: …
 




28.04-05.05.Контрольна робота" Числівник.( Варіант за вашим вибором).




6 клас
Контрольна робота
Числівник
Варіант І

І-ІІ рівень (кожне завдання оцінюється 1 б.)
Виберіть правильну відповідь.



1. Позначте рядок, усі слова в якому — числівники:
А   десять, десятеро, десятка, десятий; 
Б   три, третій, тридцять, триста;
В   двоє, другий, двічі, дванадцять;
Г   п'ятдесятий, п'ятдесят, п'ятдесятиріччя, п'ятнадцятий.

2. Позначте рядок, усі словосполучення в якому утворені правильно:
А   два дні, три олівця, чотири пенали;
Б   чотири портфеля, п'ять робітників, десятеро хлопців;
В   три п'ятих метрів, троє казок, два кошики;
Г   п'ять сьомих кілометра, семеро курчат, дванадцять книжок.

3. Позначте речення, у якому вжито збірний числівник:
А   Будувало дванадцять лицарів Софію.
Б   Школярики стоять по три, чотири.
В   Я міг на тисячу, лишаю на п'ятак.
Г   У погляді двійко іскрин виграє.

4. Позначте рядок, усі слова в якому — дробові числівники:
А три четвертих, одна друга, половина;
Б   дві п'ятих, тридцять сотих, дві десяті;
В   чотири восьмих, чотириста два, п'ять сотих;
Г   п'ятеро, п'ять десятих, десять сотих.

5. Порядкові числівники означають
А  кількість, що складається з певного числа частин цілого;
Б  кількість предметів як сукупність, єдине ціле;
В  порядок предметів при лічбі;
Г  кількість предметів у цілих одиницях.
6. Порядковим є такий числівник:
А  сімнадцять;Б  сімдесят;В  сімдесят три;Г  семитисячний.
ІІІ рівень (кожне завдання оцінюється 1,5 б.)
1.     Складений кількісний числівник 378 поставити у формі родового  та орудного відмінка однини.

2.     Скласти речення з однорідними членами з будь-яким порядковим числівником на –тисячний.

ІV рівень  (завдання оцінюється 3 б.)
Зробіть морфологічний розбір числівника.(Зразок розбору на с.180 підручника)

Тільки на Черкащині є тридцять вісім пам’ятників Тарасу Шевченкові.



6 клас
Контрольна робота
Числівник
Варіант ІІ

І-ІІ рівень (кожне завдання оцінюється 1 б.)
Виберіть правильну відповідь.

1. Збірні числівники означають
а) кількість, що складається з певного числа частин цілого;
б) кількість предметів як сукупність, єдине ціле;
в) порядок предметів при лічбі;
г) кількість предметів у цілих одиницях.

2. До кількісних числівників належать:
а) власне-кількісні, дробові, збірні та неозначено-кількісні;
б) прості, складені та дробові;
в) прості, назви десятків, назви сотень.
г) цілі, дробові, порядкові.

3.Складені порядкові числівники відмінюються так:
а) відмінюються всі слова;
б) відмінюється перше й останнє слово;
в) відмінюється останнє слово;
г) останнє слово може відмінюватись або залишатись незмінним.

4. Порядкові числівники на -сотий, -тисячний, -мільйонний пишуться 
а) через дефіс;
б) разом (одним словом) ;
в) окремо (двома словами);
г) разом або окремо, залежно від того, яким членом речення виступають.
5. Складеним є такий числівник:
а) сімнадцять;
б) сімдесят;
в) сімдесят третій;
г) семитисячний.
6. У якому рядку всі порядкові числівники вжито в орудному відмінку?
а) Першого, другого, третього, четвертого, п’ятого;
б) першим, другим, п’ятим, третім, четвертим;
в) першому, другому, третьому, четвертому, п’ятому;
г) шостому, четвертого, одинадцятим, двадцятому.

ІІІ рівень (кожне завдання оцінюється 1,5 б.)

1.     Складений кількісний числівник 894 поставити у формі родового  та орудного відмінка однини.

2.     Скласти речення зі вставним словом з будь-яким порядковим числівником на мільйонний.

ІV рівень (завдання оцінюється 3 б.)
Зробіть морфологічний розбір числівника..(Зразок розбору на с.180 підручника)

Дванадцять лицарів побудували Софію.





21.04-27.04
 Прочитайте параграфи 56-57(с.177-182)
Прослухайте урок https://www.youtube.com/watch?v=LW38-VqHndU,
. Ознайомтесь:
 https://www.youtube.com/watch?v=1HnwPHC651E  і запишіть  цей матеріал в зошит 

Виконайте письмово вправи  483 і 487.

13.04-17.04
Вітаю вас,учні 6 класу! На цьому тижні вам треба опановувати нову і скадну тему.https://www.youtube.com/watch?v=v-L0iyncumQ
Вона є надзвичайно важливою! Тому наполягаю на докладному конспектуванні під час перегляду! Всі повинні здати конспект! Все ,що є на дошці, переписуєте! Виконуйте письмово домашню роботу,яку оголошує вчитель!


06.04.-10.04
Виконайте тест із теми "Числівник"

 Числівник як частина мови


1. Усі слова є числівниками в рядку
А п’ятнадцять, двадцятеро, триста, нуль
Б трійка, двісті, удруге, другий
В три, двадцятка, по-другому, обидва
Г тричі, по-третє, шестеро, дві цілі і чотири десяті
Д тринадцять, десяток, сто тридцять сьомий, п’ятдесятиріччя
А
Б
В
Г
Д
2. Усі слова є числівниками в рядку
А сто, сорок сьомий, трійня, втретє
Б сотня, четвертина, три, трьохсотий
В стотомний, четвірка, тримісячник, третій
Г тридцятеро, сороковий, семеро, кількадесятий
Д сімдесят п’ятий, вісімсот, сотка, сотий
А
Б
В
Г
Д
3. Усі слова є числівниками в рядку
А один, одинадцять, шість, двійка
Б єдиний, дві другі, вісім, п’ятірка
В одиниця, чотири, сотенний, дванадцять
Г одні, десяток, десятка, три
Д одним, п’ять, кільканадцять, п’ятеро
А
Б
В
Г
Д
4. Числівники вжито в реченні
А Сотник знав, що Микола Джеря ще раз підніме на нього серпа й боявся цього.
Б Козацька сотня розтанула в пітьмі.
В „Артек” був багатоголосим, цього року він розмовляв ста мовами світу.
Г З-поміж альпіністів лише одиниці змогли подолати цей маршрут.
Д Мільйонам треба світла, волі, які дають наснагу й віру в майбуття.
А
Б
В
Г
Д
5. Усі числівники кількісні в ряду
А тринадцять, сто другий, десять сотих, чотирнадцятеро
Б п’ятий, одна третя, півтора, утретє
В двадцять вісім, півтораста, четвірка, чотири
Г п’ятсот, дві цілі десять сотих, чотири восьмі, півтори
Д сто двадцять дев’ятий, п’ятнадцятеро, одна двадцята, сім сотих
А
Б
В
Г
Д
6. В якому рядку всі числівники кількісні
А багато, нуль, сім, троє
Б тридцята, одна десята, восьмеро, четвірка
В п’ятеро, кільканадцять, третя, сорока трьох
Г дев’ятого, п’ятнадцять, двохповерховий, шестеро
Д дванадцять, другого, шістсот, п’ять восьмих
А
Б
В
Г
Д
7. Усі числівники кількісні в ряду
А п’ять цілих і сім десятих, одна тисячна, багато, троє
Б одинак, тричі, четверо, восьмий
В восьмеро, десятеро, стоповерховий, двадцять третій
Г шістнадцятеро, п’ятеро, дев’ятеро, уперше
Д вісімнадцятеро, сорок сім, двохсотий, тридцятеро
А
Б
В
Г
Д
8. Усі слова – порядкові числівники в рядку
А двохсотий, четвертий, п’ятнадцятий, перший
Б двісті сорок другий, сороковий, сотенний, дворічний
В тридцятий, первинний, другий, триповерховий
Г п’ятитисячний, п’ятиярусний, тридцять восьмий, мільйонний
Д восьмитонний, половинний, сорок сьомий, третій
А
Б
В
Г
Д
9. В яких рядках всі числівники порядкові
А сто, тисячний, мільйонний, п’ятий
Б шестеро, двадцять перший, двоє, кільканадцять
В сотий, чотирнадцятому, три, двадцятитисячний
Г двісті сорок перший, четвертого, сьомого, вісімнадцятий
Д триста двадцять перший, п’ятнадцята, друга, п’ятиметровий
А
Б
В
Г
Д
10. Які з поданих слів є числівниками
1. Два. 2. Двійка. 3. Сім. 4. Шестеро. 5. Обидві. 6. Десятка. 7. Удвоє. 8. Тринадцятеро.
9. Шість. 10. Тринадцять. 11. Четвірка. 12. Нуль.
А 1, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 12
Б 1, 2, 5, 8, 9, 10, 11
В 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 12
Г 1, 2, 5, 7, 9, 10, 12
Д 1, 3, 6, 9, 10, 11
А
Б
В
Г
Д
11. Усі числівники – складні в рядку
А тридцять, дев’яносто шість, сорок вісім, шістсот
Б триста сорок вісім, п’ятсот, дванадцять, сімдесят два
В дев’яносто, п’ятдесят шість, чотириста, тридцять п’ять
Г одинадцять, триста, п’ятдесят, шістсот
Д один, двісті чотири, двісті, п’ятий
А
Б
В
Г
Д
12. Усі числівники – складені в рядку
А шістнадцять, сім восьмих, шістдесят один, двадцять п’ять
Б одна друга, вісімнадцятирічний, п’ятисотий, дев’ятсот
В сто два, три тисячі, двадцять два, двісті сорок шість
Г вісімсот, три чверті, сімнадцять, вісімнадцять
Д п’ятсот шість, один, тисячний, двісті сімдесят
А
Б
В
Г
Д
Адреса моєї пошти:<nataliyazarogevskaya@gmail.com>
Надсилайте  відповіді(цифра-буква) на неї.Успіхів!!!! 








 Адреса моєї пошти:
nataliyazarogevskaya@ gmail.com.Надсилайте  відповіді(цифра-буква) на неї.Успіхів!!!
30 березня
Дорогі шестикласники!Переглядайте відеоурок з теми Числівник
https://www.youtube.com/watch?v=V_SrHtymMtk
.https://www.youtube.com/watch?v=jxgWDFK3MKc
 виконуйте завдання,ставлячи на паузу відео.Зробіть запис теорії у зошит для орфограм.Надсилайте конспект уроку із вправами на мою поштову скриньку.<nataliyazarogevskaya@gmail.com>



ТЕСТИ



ТЕСТИ
З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. 6 КЛАС
(ПОТОЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ)
МОРФОЛОГІЯ. ПРИКМЕТНИК
Тест 1. Якісні,відносні, присвійні прикметники. Ступені
порівняння прикметників. Повні та короткі  прикметники
I варіант
1.     Позначте рядок, у якому всі слова – прикметники.
А.   Доречний, стрункий, слівце, білий.
Б.   Братовий, літній, ходіння, тижневий.
В.   Жовтий, куріпчин, летять, золотий.
Г.  Ведмежий, мокрий, теплий, срібний.
2.     Позначте рядок, у якому всі слова – відносні прикметники.
А.   Будній, заможний, червоний, доччин.
Б.   Осінній, нянин, солодкий, теплий.
В.   Дружній, учнівський, батьків, синій.
Г.   Народний, шполянський, річний, залізний.
3.     Позначте рядок, у якому всі слова – якісні прикметники.
А.   Довгий, холодний, учнівський, білий.
Б.   Широкий, солоний, ніжний, розумний.
В.   Зимовий, морквяний, батьківський, різкий.
Г.   Охайний, сусідський, гіркий, дотепний.
4.          Позначте рядок прикметників, від яких можна утворити ступені порівняння.
А.   Білий, теплий, малесенький, холодний.
Б.   Глибокий, пізній, предобрий, старезний.
В.   Солодкий, вузький, синій, м’який.
Г.   Гарний, легкий, сліпий, голий.
5.     Вкажіть, у якому рядку всі прикметники вжиті в переносному значенні.
А.   Золоті руки, біла раса, гострий ніж.
Б.   Заяча душа, сталевий колір, весняний день.
В.   Вовчий апетит, жовта квітка, золота каблучка.
Г.   Ведмежа послуга, молочна імла, зміїна усмішка.
6.          Вкажіть рядок, у якому допущено помилку у творенні   присвійних     прикметників.
А.   Ольгин, тіткин, свекрушин.
Б.   Лелечий, Палажчин, мушин.
В.   Жінчин, Оксанин, лисиччин.
Г.   Вовчий, куріпчин, невістчин.

7.     Вкажіть рядок, у якому допущено помилку в написанні початкової  літери.
А.   Шевченківська премія, Ольжин зошит, авгієві стайні.
Б.   Кодацький поріг, зозулині черевички, дамоклів меч.
В.   Аріаднина нитка, нобелівська премія, Петрів батіг.
Г.   Оксанин зошит, піррова перемога, собача кропива.
8.          Вкажіть, у якому з речень виділений прикметник  – якісний.
А.   Ми підійшли дуже близько до вовчого лігва.
Б.   У мене розігрався вовчий апетит.
В.   Побачивши вовчі сліди, Олесь злякався.
Г.   На малюнку зображена вовча голова.
9.          Позначте рядок, у якому допущено помилку при  творенні ступенів  порівняння.
А.   Менш теплий, світліший, найкращий.
Б.   Більш швидкий, самий добрий, якнайвузький.
В.   Чорніший, менш гіркий, щонайвищий.
Г.   М’якіший, найбільш зручний, найлегший.
10.     Позначте рядок, у якому всі прикметники  мають   нестягнену форму.
А.   Зелен, повен, зелен, дрібен.
Б.   Тонка, синя, красен, літня.
В.   Молодая, ясная, вечірняя, зеленеє.
Г.   Повна, світла, солодка, весела.
11.     Виділіть рядок прикметників, від яких вищий ступінь  утворюється від інших основ.
А.   Поганий, великий, малий, гарний.
Б.   Теплий, сміливий, холодний, сумний.
В.   Святий, вузький, твердий, легкий.
Г.   Чистий, рідний, низький, старий.
12.     Позначте рядок, у якому при творенні вищого ступеня  порівняння
відбувається зміна приголосних.
А.   Темний, чистий, красивий, чорний.
Б.   Милий, вдалий, світлий, легкий.
В.   Тихий, білий, довгий, зручний.
Г.   Близький, низький, дорогий, високий.

Знати матеріал параграфів 46-50.

1 комментарий:

  1. Наталія Альбертівна. як оформити відповіді на вправи?

    ОтветитьУдалить