Список зарубіжної літератури на літо 7 клас • «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник» (скорочено); • «Як Робін Гуд став розбійником» або «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном» (скорочено); • балада «Король Лір і його дочки» (скорочено); • Ф. Шіллер «Рукавичка» (скорочено); • Р. Л. Стівенсон «Вересковий мед»; А. Міцкевич «Світязь» (скорочено); • О. Пушкін «Пісня про віщого Олега» (скорочено);. • В. Скотт «Айвенго» (скорочено); • В. Биков «Альпійська балада» (скорочено); • Д. Олдрідж «Останній дюйм» (скорочено); • Шолом-Алейхем «Пісня над піснями» (скорочено) • О. Грін «Пурпурові вітрила» (скорочено); • Е. По «Золотий жук» (скорочено); • А. Конан Дойль «Пістрява стрічка» (скорочено), «Спілка рудих» (скорочено); • О. Генрі «Останній листок» (скорочено), «Дари волхвів» (скорочено) ; • Г. Уелс «Чарівна крамниця» (скорочено); • Р. Акутагава «Павутинка» (скорочено); • А. Азімов «Фах» (скорочено); • Д.Джонс «Мандрівний замок Хаула» (скорочено); • К. Функе «Чорнильне серце» (скорочено). • Л. Уліцька «Паперова перемога». • Р. Кіплінг «Балада про Схід і Захід». • У. Старк «Петер і червоний птах».
Джерело: https://dovidka.biz.ua/literatura-na-lito-7-klas/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
18.05-29.05
Шановні шестикласники! Завершується навчальний рік.Отже ,треба підводити підсумки.Останнє завдання з літератури буде творчим .Уявіть себе рекламними агентами книжкового видавництва,створіть колаж за змістом улюбленого твору з програми зарубіжної літератури 6 класу.
Виконайте роботу до 21 травня.
07.05-15.05
Контрольна робота № 5. Поетичне бачення світу. Образ майбутнього в літературі
Звірі на планеті З-М-22 (оповідання Р. Шеклі «Запах думки») розуміли один одного завдяки…
(Кількість балів 1.00)Р. Шеклі народився у…
(Кількість балів 1.00)Р. Д. Бредбері вирішив стати письменником, коли йому було…
(Кількість балів 1.00)Кліві, герой оповідання Р. Шеклі «Запах думки», сів на планеті З-М-22, тому що…
(Кількість балів 1.00)Черга городян (оповідання Р. Д. Бредбері «Усмішка») постала на площі…
(Кількість балів 1.00)У 1954 р. Р. Шеклі отримав нагороду…
(Кількість балів 1.00)Автором картини, яка була виставлена на площі міста (оповідання Р. Д. Бредбері «Усмішка»), був…
(Кількість балів 1.00)Найстрашнішою для Кліві (оповідання Р. Шеклі «Запах думки») була зустріч з…
(Кількість балів 1.00)Перший опублікований твір Р. Д. Бредбері — це…
(Кількість балів 1.00)Людей з оповідання Р. Д. Бредбері «Усмішка» приваблювали до міста…
(Кількість балів 1.00)Лерою Кліві (оповідання Р. Шеклі «Запах думки») вдалося перемогти звірів…
(Кількість балів 1.00)Дія оповідання Р. Д. Бредбері «Усмішка» відбувається у…
(Кількість балів 1.00)
28.04-07.05. Доброго ранку,6-А !
Запишіть тему уроку в зошит.
Тема: Роберт Шеклі (1928 — 2005). «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму
Прочитайте оповідання або прослухайте https://www.youtube.com/watch?v=Zrwn6ibDRZw
Уважно прослухайте урок https://www.youtube.com/watch?v=EjBiEl1cR3I
Домашнє завдання:бути готовими до тестування.
21.04-27.04 Доброго ранку,6-А !
Запишіть тему уроку в зошит.
Тема: Рей Дуглас Бредбері «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в новелі.
Подивіться відеоурок.https://www.youtube.com/watch?v=dws066gvgCE ,
а також прослухайте саму новелу https://www.youtube.com/watch?v=EgrtLnxJp0w і перегляньте фільм https://www.youtube.com/watch?v=d_knEejU13s. Дайте письмову відповідь на питання: "Чому фінал твору символічний?"
13.04-17.04 Доброго ранку,6-А! Перегляньте презентацію.https://www.slideshare.net/foreignliterature/ss-132125859
.Вивчіть вірш напам'ять і надішліть відео на мою пошту.
06.04-10.04.Доброго ранку,шестикласники! Цього тижняі ми познайомимося із творчістю Роберта Бернса.,навчаємося аналізувати текст вірша "Моє серце в верховині."
1)Перегляньте презентацію " Роберт Бернс" https://drive.google.com/drive/my-drive
2)Прочитайте виразно поезію.
3)Перепишіть аналіз вірша у робочий зошит.Фото роботи надсилайте на мою поштову скриньку.
МОЄ СЕРЦЕ В ВЕРХОВИНІ
Моє серце в верховині і душа моя,
Моя дума в верховині соколом буя,
Моя мрія в гори лине наздогін вітрам,
Моє серце в верховині, де б не був я сам.
Будь здорова, верховино, любий рідний край,
Честі й слави батьківщино, вольності розмай!
Хоч іду я на чужину, повернуся знов,
Моє серце в верховині і моя любов.
Прощавайте, сині гори, білії сніги,
Прощавайте, темні звори1 й світлії луги!
Прощавайте, пущі дикі й тіняві гаї,
Прощавайте, буйні ріки й бистрі ручаї!
Моє серце в верховині і душа моя,
Моя дума в верховині соколом буя,
Моя мрія в гори лине наздогін вітрам,
Моє серце в верховині, де б не був я сам.
Farewell to the Highlands, farewell to the North, The birth-place of Valour, the country of Worth; Wherever I wander, wherever I rove, The hills of the Highlands for ever I love. My heart's in the Highlands, my heart is not here; My heart's in the Highlands a-chasing the deer; A-chasing the wild-deer, and following the roe, My heart's in the Highlands wherever I go. Farewell to the mountains high covered with snow; Farewell to the straths and green valleys below; Farewell to the forests and wild-hanging woods; Farewell to the torrents and loud-pouring floods. My heart's in the Highlands, my heart is not here; My heart's in the Highlands a-chasing the deer; A-chasing the wild-deer, and following the roe, My heart's in the Highlands wherever I go.
«МОЄ СЕРЦЕ В ВЕРХОВИНІ» АНАЛІЗ
Аналіз вірша «Моє серце в верховині» Роберта Бернса — тема, ідея, художні засоби
«Моє серце в верховині…» аналіз
Гарячим почуттям любові до рідної Шотландії пройнятий вірш «Моє серце в верховині…».
Рік написання — 1789 р.
Тема — Любов до рідного краю.
Художні засоби «Моє серце в верховині»
Епітети: «любий рідний край», «пущі дикі», «буйні ріки» тощо.
Метафори: «Моє серце в верховині і душа моя, Моя дума в верховині соколом буя, Моя мрія в гори лине наздогін вітрам».
Персоніфікації: «Прощавайте, сині гори, білії сніги, Прощавайте, темні звори й світлії луги! Прощавайте, пущі дикі й тіняві гаї, Прощавайте, буйні ріки й бистрі ручаї!», «Будь здорова, верховино, любий рідний край».
Нестягнені форми прикметників: «білії сніги», «світлії луги».
Інверсія: «іду я на чужину»
Фольклорні елементи у вірші
Повтори: прощавайте, моя, моє.
Постійні епітети: білії сніги, світлії луги, тіняві гаї, буйні ріки, любий рідний край.
Традиційні образи: дума соколом буя, мрія лине.
30.03-07.03 Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=bH6LPcllm5M. іhttps://www.youtube.com/watch?v=YQGkzGiRoFY
Спробуйте створити власну поезію-хайку,доповніть її малюнком -ілюстрацією
17.03-27.03 Прочитати та написати твір-роздум за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=490.
Надсилати роботу в електронному вигляді .
Адреса моєї пошти: <nataliyazarogevskaya@gmail.
Комментариев нет:
Отправить комментарий